Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο Δημοτικό;

Το παρακάτω κείμενο – Επιστολή, υπογραφόμενη και από άλλους κληρικούς, απέστειλε προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος ο αγωνιστής Αρχιμανδρίτης π. Σαράντης Σαράντος.

Εσχάτως ανεκινήθη το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών του Δημοτικού σχολείου από της πρώτης τάξεως έως των μεγαλυτέρων. Αρκετοί δημοσιογράφοι έχουν σχολιάσει άλλοι αρνητικά και μερικοί θετικά την απόφαση του ΥΠΕΠΘ και ιδιαίτερα την ήδη πραγματοποιούμενη εκτύπωση σχετικών βιβλίων εκπονηθέντων από το γνωστό ψυχίατρο και μετέπειτα σεξολόγο κ. Θάνο Ασκητή. Ας μας επιτραπεί παρενθετικά να τονίσουμε ότι το παραπάνω θέμα, μαζί με πολλά άλλα βρίσκεται στην κορυφή θεμάτων, στην ατζέντα θεμάτων, που αγωνιωδώς η Νέα Εποχή επιμένει να περάσουν στη ζωή μας, στις κοινωνίες μας, στην Παγκόσμια κοινότητα.

P5090282

Απαίτηση της Νέας εποχής

Η Νέα Εποχή ως προερχόμενη βασικά από τη σιωνιστική νοοτροπία των σταυρωτών του Θεανθρώπου και όχι μόνο, θέλει να αλλάξει ολόκληρη τη ζωή του ανθρώπου, να μην είναι λαμπρό κατ’ εικόνα Αυτού δημιούργημά Του, αλλά αντίθετο προς τις αρχετυπικές λειτουργίες του. Η τεχνητή γονιμοποίηση, οι προγεννητικοί σκόπιμοι έλεγχοι με διακοπή της κύησης εάν οι μετρήσεις υποψιασθούν άρρωστο έμβρυο, η θέσπιση του εγκεφαλικού θανάτου ως τετελεσμένου θανάτου, οι μεταμοσχεύσεις ακόμα και από εγκεφαλικά νεκρό δότη και όχι μόνο, η σεξουαλική απελευθέρωση από της πρώιμης εφηβικής ηλικίας, αποτελούν τα νεοεποχίτικα χαρακτηριστικά του νέου, κατά Νέα Εποχή, ανθρώπου. Αυτό το νέο μοντέλο ανθρώπου θέλει να επιβάλει στην παγκόσμια κοινότητα, για να πετύχει το σχέδιο της Παγκοσμιοποίησης. Αυτονόητα μεταλλάσσονται και όλες οι αρχές και οι αξίες του παγκοσμιοποιούμενου ανθρώπου. Πρώτη αρχή του είναι ο εγωκεντρισμός και η αυτοϊκανοποίησή του, στα οποία οσημέραι δραματικά αυτοφυλακίζεται. Απ’ όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι άσχετη η εξάπλωση χρήσης και εμπορίας των ναρκωτικών συνδυασμένες με τα ψυχοναρκωτικά τηλεοπτικά προϊόντα και με τα προϊόντα του internet; Η «νέα» λογική της Νέας Εποχής, η αντίθετη λογική από την παραδεδομένη, η αντιλογική πουλάει άφθονες καραμέλλες, που σαν πρώτο και μοναδικό διατροφικό συστατικό τους έχουν το σπά­σιμο της τάχα παραδοσιακής προκατάληψης. Η Νέα Εποχή θεωρεί το λαό μας, τον Ορθόδοξο Ελληνικό λαό, οπισθοδρομικό και καθυστερημένο, κολλημένο σ’ ένα ταμπού αντισεξουαλικό, βάσει του οποίου απαγορεύεται στους μικρούς να ασχολούνται με τα παραπάνω σεξοθέματα.

Γιατί διαφωνούμε στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μικρών παιδιών

Οι παρακάτω υπογράφοντες κληρικοί αισθανόμαστε την ευθύνη ως πνευματικοί πατέρες περικυκλωμένοι από παιδιά και εγγόνια σαρκικά και πνευματικά να καταθέσουμε την αντίθεσή μας στη σχεδιαζόμενη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μαθητών, για τους παρακάτω λόγους:

Ευαίσθητη ηλικία

Δεν ενδείκνυται σ’ αυτή την τρυφερή ηλικία να ταράζουμε τις ψυχές των παιδιών του Δημοτικού με προβληματισμούς ανώτερους η άσχετους των ενδιαφερόντων τους. Η εξελικτική ψυχολογία, βαρυφορτωμένη με την εμπειρία γενιών και γενιών διαχρονικά, θεωρούσε και θεωρεί αντιδεοντολογική, άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών αυτής της ηλικίας με θέματα και προβλήματα που αδυνατούν να τα επεξεργασθούν ώριμα και σοβαρά μέσα τους.

Οι γονείς αντιδρούν

Πολλοί γονείς, όχι οπισθοδρομικοί, ανησυχούν και αρνούνται κατηγορηματικά να επιτρέψουν στα πρωτάκια τους, στα δευτεράκια τους κτλ να παρακολουθήσουν τα σεξομαθήματα του Ασκητή και της συνοδείας του. Είναι έτοιμοι να δηλώσουν εγγράφως ότι το παιδί τους, με δική τους ευθύνη δεν θα παρακολουθεί το μάθημα, όπως άλλωστε δικαιούνται να απαλλαχθούν από το μάθημα των θρησκευτικών οι ετερόδοξοι, οι αλλόπιστοι και οι αγνωστικιστές η άθεοι.

Διάσπαση της σχολικής κοινότητας

Με αυτή την τακτική του ΥΠΕΠΘ ευνοείται η διάσπαση των φορέων που απαρτίζουν τη μαθητική κοινωνία. Οι γονείς μαζί με τους μαθητές θα αντιπαρατίθενται στο ΥΠΕΠΘ και στα προγράμματά του, το ΥΠΕΠΘ ίσως θα υποτιμά τους υπεύθυνους γονείς και θα τους αποδίδει υποτιμητικά φονταμενταλιστικούς χαρακτηρισμούς όπερ και διακαώς επιθυμεί η Νέα Εποχή, για να διασπά την ενότητα της προηγουμένης με την επερχόμενη γεννεά. Δοτοί σύλλογοι γονέων θα επιχειρούν να κλονίσουν την αυθεντία του υπεύθυνου δασκάλου και παιδαγωγού, οι δάσκαλοι θα προσπαθούν να αμυνθούν στις αντιδράσεις των γονέων. Ποιος ξέρει ποιές άλλες αναστατώσεις μπορούν να προκύψουν περαιτέρω!

Γιατί να χρησιμοποιηθεί η «ευέλικτη ζώνη»;

Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θα γίνεται μέσα στην «ευέλικτη ζώνη». Δεν θα διδάσκεται δηλαδή από τους υπεύθυνους παιδαγωγούς, από τους δασκάλους, που έχουν εμπειρία της ψυχολογίας των μαθητών τους, που γνωρίζουν πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις του οικογενειακού και όχι μόνο περιβάλλοντός τους. Θα διδάσκονται τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας το σεξομάθημα από τους «ειδικούς» σεξοδασκάλους του Ασκητή.

Αντιδεοντολογική συμπεριφορά

Ήδη σε κάποια σχολεία ανέλαβαν την «πρωτοπορειακή πρωτοβουλία» κάποιοι καθηγητές και κάποιοι δάσκαλοι επηρεασμένοι εκσυγχρονιστικά από τον όψιμα εισαγόμενο σεξοδιαφωτισμό στην πατρίδα μας και τα έκαναν θάλασσα. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες πρόβαλαν κάποιοι καθηγητές πιλοτικά κάποιο video με σεξουαλική συνεύρεση ζεύγους. Στη συνέχεια οι διαφωτιστές έκαναν κάποια σχόλια προς πληρέστερη διαφώτιση και ανά­λυση στους εφήβους μαθητές. Όταν κάποιος εκ των μαθητών της πρώτης τάξεως Λυκείου τόλμησε να αντιδράσει στα σεξοπροβαλλόμενα και σεξοαναλυόμενα, η ειρωνεία πήγε σύννεφο. Ανα­γκάστηκε ο μαθητής να διαμαρτυρηθεί μέσω των φυσικών του προστατών, των γονέων του, στο Λυκειάρχη, για να μη ξαναπροβληθεί σεξοvideo και να μη προπηλακισθεί ο εν λόγω μαθητής, εφόσον άλλωστε δεν προβλέπεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων. Τέτοια περίεργα θα συμβαίνουν στα σχολεία μας προς βλάβην των μαθητών και προς ευτελισμό της θεόσδοτης γεννετήσιας δημι­ουργικής δωρεάς του Θεού.

Τι λέγουν οι στατιστικές;

Στα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη οι στατιστικές είναι απαισιόδοξες από τα αποτελέσματα της σεξουα­λικής διαπαιδαγώγησης. Στην Αγγλία μια μητέρα θρηνεί, γιατί τα τρία κοριτσάκια της 14, 15 και 17 ετών μολονότι διδάχτηκαν το σεξ, δεν κατάφεραν να προφυλαχθούν αλλά έμειναν έγκυες από άγνωστους και άφαντους πια πατεράδες.

Ο άνθρωπος είναι μόνο βιολογικό ον;

Το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι από πολύ μικράς ηλικίας τα παιδιά θα οδηγηθούν στη λογική και στη νοοτροπία της Νέας Εποχής που βλέπει τον άνθρωπο ως βιολογικό ον, πολυδιασπασμένο στις επί μέρους βιολογικές η ψυχολογικές λειτουργίες του. Κατά την Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας και τη μακρά εμπειρική ανθρωπολογική Παράδοση του Έθνους μας η σεξουαλική ζωή είναι αχώριστα δεμένη με τον οσημέραι αναπτυσσόμενο συναι­σθη­ματισμό των παιδιών, με το θεόσδοτο έρωτα, με την αγάπη και αλληλοκατανόηση των συντρόφων, την εσώτατη ψυχική και εντεύθεν σαρκική επαφή και την ένθεη συνεργασία για την ευλογημένη τεκνογονία. Όλα τα παραπάνω δεν είναι δυνατόν να εγκλωβισθούν σ’ ένα έστω «επιτυχημένο» σεξ. Όλα αλληλοπεριχωρούμενα με την άκτιστη Χάρη του εν Τριάδι Θεού δια του Μυστηρίου του Γάμου, αποτελούν αφετηρία για την εμπειρία του θείου έρωτα, της θυσιαστικής προσφοράς των συζύγων μεταξύ τους και προς τα τέκνα τους, προς άπασα την εν Χριστώ αδελφότητα και προς όλη την παγκόσμια κοινότητα. Η «Ασκητική» σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βρίσκεται στους αντίποδες της Ιερολογίας, Θεολογίας και Ανθρωπολογίας του Ορθοδόξου Χριστιανικού Γάμου, αφού ταυτίζεται με τη Δαρβίνια και με τη Φροϋδική ανθρωπολογική θεωρία.

Δε θα έπρεπε τα παιδιά πρωτίστως να γνωρίζουν και τις λοιπές βιολογικές λειτουργίες;

Άλλωστε έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια το μάθημα της ανθρωπολογίας σ’ όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Τα παιδιά μας, ίσως σκόπιμα, δε διδάσκονται το θαύμα της ανθρωπίνης ζωής, που αποτελει προσωπική δημιουγία του Θεού «κατ’ εικόνα Αυτού και καθ’ ομοίωσιν». Όπως λοιπόν δε μαθαίνουν για τη λειτουργία της καρδιάς και κυκλοφορίας του αίματος, όπως δε μαθαίνουν για τη λεπτότατη και ευαίσθητη λειτουργία του νευρικού συστήματος, και άλλα, γιατί ειδικά να διδάσκονται τάχα για τη σεξουαλική λειτουργία; Τόσο χαζά, τόσο ανάπηρα τόσο αδέξια, τόσο ανίκανα είναι τα παιδιά της εποχής μας, της Νέας Εποχής, που απαραίτητα χρειάζονται σεξουαλική – λέγω κατευθυνόμενη – διαπαιδαγώγηση; Γιατί τα παιδιά προηγούμενων γενεών δε διδάσκονταν για τη σεξουαλική ζωή, και όμως κατά ένα εσώτατο μυστικό δυναμισμό λειτουργούσαν σεξουαλικά, συναισθηματικά, ερωτικά δημιουργικά, καταξιωμένα; Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, ταπεινώς φρονούμε ότι υπαγορεύεται «εκ του πονηρού».

Ποτέ μέχρι τώρα δεν διδάχθηκε αυτό το μάθημα!

Σύμφωνα με τη μακρά θεανθρώπινη παράδοση του Ελληνικού Έθνους μας δε χρειάσθηκε ποτέ τέτοιο μάθημα να εισαχθεί στα σχολεία μας. Η αυτόνομη και αποσπασματική εισαγωγή ως μαθήματος στα σχολεία μας και δη στα μικρά παιδιά του δημοτικού επαληθεύει την προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού που θεοφώτιστα προέβλεπε ότι θα έρθει εποχή που οι άφρονες θα θεωρούνται σώφρονες και οι μυαλωμένοι άμυαλοι. Η επιμονή της Νέας Εποχής να διδάσκει στα παιδιά το σεξ δηλώνει την απόλυτη πίστη της μόνο στη βιολογική δυναμική του ανθρώπου χωρισμένη από τα μυστήρια του βαπτίσματος, του Χρίσματος και των λοιπών Μυστηρίων που ενεργοποιούν την άκτιστη Χάρη δια βίου στον άνθρωπο και τον χριστοποιούν. Εξυπακούεται, κατά τη Νέα Εποχή, ότι είναι αδύνατον να εγκρατευθούν και τα αγόρια και τα κορίτσια από της πολύ μικρής ηλικίας. Γιαυτό και πρέπει να μάθουν να έχουν σεξουαλικές σχέσεις πετυχημένες, αλλά και να μάθουν να προστατεύονται από τις αρρώστιες και από τις διάφορες παρενέργειες του σεξ.

Εφικτή η εν Χριστώ εγκράτεια

Άπειρα παραδείγματα αγίων γυναικών και αγίων ανδρών της Εκκλησίας μας επιβεβαιώνουν ότι είναι κατορθωτή η εγκράτεια και η καθαρότητα μέχρι του γάμου η και δια βίου παρθενική ζωή. Ο ίδιος ο Κύριος μας έχει δώσει τη γενετήσια δύναμη για κοινωνία των εν Χριστώ συζύγων και για συνδημιουργία μαζί Του νέων αν­θρώπων, ο Ίδιος μας έχει δώσει την εντολή και το χάρισμα να τη διαχειριζόμαστε κατά το πάνσοφο θέλημά Του. Γιατί να μη μάθουν τα παιδιά μας ότι πολλές γενιές, όχι μόνο δε στερήθηκαν τις χαρές του τρισευλογημένου γάμου, μένοντας παρθένοι και εγκρατείς μέχρι το γάμο, αλλά και ευτύχησαν να γίνουν μέτοχοι πολλών δωρεών – υλικών και πνευματικών – λόγω της καθαρής εν Χριστώ πνευματικής τους ζωής; Είναι δυνατόν στις μικρές ηλικίες – φυσικά εκτός της ευθύνης του γάμου – να υπάρχει στοιχειώδης υπευθυνότητα που μπορεί να φυλάξει τα παιδιά από τους κινδύνους των ασθενειών των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων με κορυφαίο το AIDS, και από τα ψυχολογικά τραύματα που γι’ αυτούς τους παραπάνω κυρίως λόγους πληθαίνουν; Γιατί να μη μάθουν έγκαιρα από τους γονείς και τους δασκάλους (δίκην εμβολιασμού) τα παιδιά μας ότι μόνο μέσα στον ευλογημένο ορθόδοξο γάμο προστατεύονται από τις σωματικές αρρώστιες και τα ψυχολογικά τραύματα;

Δημιουργία άγχους από τη διδασκαλία του σεξ

Η εμπειρία ημών των πνευματικών είναι διαφορετική. Παρατηρούμε ότι τα μικρά παιδιά που διδάσκονται στημένα από τους γονείς τους η από ειδικούς τα περί του σεξ αποκτούν ένα άγχος. Σκέπτονται αν, πως, πότε, και πόσο θα μπορέσουν να ανταποκριθούν σ’ αυτά που διδάχτηκαν στη σεξουαλική διαφώτιση. Το ίδιο η παραπλήσιο άγχος και αγωνία μπορεί να δημιουρ­γηθεί, αν προσπαθήσουμε να προετοιμάσουμε ένα πρωτάκι για να γίνει πολιτι­κός μηχανικός η αρχιτέκτων η γιατρός. Υπάρχουν γο­νείς που διακατέχονται από μια πρώιμη αγωνία για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των παιδιών τους και τα προετοιμάζουν (λέγε καλύτερα καταπιέζουν) να εντοπισθούν στο δικό τους θέλημα, στο δικό τους σχεδιασμό εντελώς άκαιρα και αψυχολόγητα. Αυτή η ηλικία δεν είναι κατάλληλη για τέτοιους προβληματισμούς στα μικρά παιδιά. Το ίδιο ισχύει και για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Οι παλαιότερες γενιές είχαν περισσότερη διάκριση λόγω της ωρίμου εμπειρίας τους και επειδή δεν επηρεάζονταν από «Ασκητικούς» εκσυγχρονητικούς πειθαναγκασμούς.

Άλλες συνέπειες από τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

Εκτός των παραπάνω, εκ της διακονίας ημών στο ιερό Μυστήριο της ιεράς εξομολογήσεως, γνωρίζουμε ότι το δημιουργούμενο άγχος από την πρώοιμη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μπορεί να μεταλλαχθεί σε δυνατή περιέργεια. Έτσι υπάρχουν περιπτώσεις μικρών αγοριών που επίμονα και φυσικά άκαιρα δοκιμάζουν τις σεξουαλικές τους επιδόσεις με τις μικρές συμμαθήτριες η και μεγαλυτερές τους με αποτέλεσμα να αυξάνει το άγχος η η αγωνία λόγω της απειρίας και των επικειμένων αποτυχιών η παρενεργειών στο σεξ. Ο ψυχίατρος Ασκητής δεν έχει παιδαγωγική εμπειρία των μαθητών του Δημοτικού. Από τις εκπομπές του στην τηλεόραση, που για λόγους καθαρά ποιμαντικούς έχουμε παρακολουθήσει, φαίνεται πολύ καθαρά ότι έχει εμπειρία των εξηντάρηδων, εβδομηντάρηδων και λίγο πιο κάτω ηλικιακά η πιο πάνω που υποφέρουν από φοβερά ψυχολογικά και σεξουαλικά τραυματικά η διαστροφικά προβλήματα και ζητούν απεγνωσμένα βοήθεια, μήπως και καταφέρουν με τη βοήθειά του κάτι, κάπως, κάποτε σεξουαλικά να καταφέρουν. Πάντως σε κάθε εκπομπή του τονίζει ευκαίρως ακαίρως ότι «κάνουμε σεξ μέχρι να πεθάνουμε». Είναι δυνατόν με τέτοια νοοτροπία αυτός ο άνθρωπος και η σεξοσυνοδεία του να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά μας, τα ελληνόπουλα, τα βαπτισμένα και μυρωμένα με τα χαρισματικά μυστήρια της Αγίας Ορθοδοξίας μας; Ευσεβάτως Σάς παρακαλούμε να διαβιβάσετε, μεταφέρετε τις διαφωνίες μας στο ΥΠΕΠΘ πιστεύοντας ότι δεν θα περιφρονηθούν οι φωνές των άμεσα ενδιαφερομένων πατέρων και εφημερίων, εφόσον πολλάκις για διάφορα άλλα θέματα έχει ζητήσει το ΥΠΕΠΘ την άποψη των κοινωνικών φορέων.

του Αρχιμ. Σαράντη Σαράντου, εφημερίου του Ι. Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμαρουσίου

πηγή: http://www.alopsis.gr/alopsis/sexoual4.htm

This entry was posted in Εκπαιδευτικά, Ποιμαντική νέων. Bookmark the permalink.

4 Responses to Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο Δημοτικό;

  1. Ο/Η Ανθή λέει:

    Συμφωνώ με το άρθρο. Πράγματι το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δεν ενδιαφέρει τα μικρά παιδιά του δημοτικού, αν και αυτά είναι πλήρως υποψιασμένα για το τί γίνεται γύρω τους μέσα απο τα μέσα μαζικής ενημέρωσης Παρ’όλα αυτά δεν εχουν την ανάγκη να ‘ενημερωθούν’ περισσότερο για αυτό, όπως πολύ σωστά ανέφερε στο άρθρο του ο πάτερ γιατί αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον ψυχισμό τους. Δημιουργούμε λοιπόν, εμείς οι μεγαλύτεροι στα παιδιά μια τεχνητή ανάγκη που μόνο σαν ‘βιασμό’ της ψυχής τους θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω. Γιατί?
    Το θέμα αυτό,βέβαια, σίγουρα θα ενδιέφερε μεγαλύτερα παιδιά όπως του Λυκείου.Με τί προσανατολισμό όμως θα διδασκότανε?Θα βοηθήσει άραγε στο να μήν γίνονται εκτρώσεις απο εφήβους ή θα τους ωθήσει περισσότερο? Ας το δούνε οι υπεύθυνοι.
    Σίγουρα πάντως η ηλικία του δημοτικού- γυμνασίου είναι τελείως ακατάλληλη για τέτοιου είδους ενημέρωση.

  2. Ο/Η Χαράλαμπος λέει:

    Πατερ μου πολύ σωστά τα αναφέρετε. Συγχαρητήρια για την ανάπτυξη του θέματος.

  3. Ο/Η γιωργος λέει:

    εγω λεω οχι μονο να ξεκιναει απο 4 χρoνων αλλα καλυτερα το μαθημα θα το εκαναν οι παιδοφιλοι που το αισθανονται και καλυτερα.αλλωστε στην ολλανδια που ειναι προοδευτικοι -και μας την φερνουν ως παραδειγμα καποιοι-εφτιαξαν και πολιτικο κομμα παιδεραστων-κτηνοβατων(σοβαρα μιλαω)! εμεις εδω ειμαστε πισω ακομη!
    ΠΑΜΕ ΧΑΜΕΝΟΙ……

  4. Ο/Η karanti λέει:

    «Δεν ενδείκνυται σ’ αυτή την τρυφερή ηλικία να ταράζουμε τις ψυχές των παιδιών του Δημοτικού με προβληματισμούς ανώτερους η άσχετους των ενδιαφερόντων τους»

    Να τα ταράξουμε γιατί; Να τα ενημερώσουμε θέλουμε, εμείς για να μην ενημερωθούν μόνα τους μετά σε ηλικία 12 και 13 ετών . Δυστυχώς τα παιδιά μας σήμερα δεν είναι πια παιδιά.

    «όπως άλλωστε δικαιούνται να απαλλαχθούν από το μάθημα των θρησκευτικών οι ετερόδοξοι, οι αλλόπιστοι και οι αγνωστικιστές η άθεοι»

    Δικαιούνται αλλά πόσοι το πετυχαίνουν; ειδικά στα δημόσια σχολεία.

    «Γιατί τα παιδιά προηγούμενων γενεών δε διδάσκονταν για τη σεξουαλική ζωή, και όμως κατά ένα εσώτατο μυστικό δυναμισμό λειτουργούσαν σεξουαλικά, συναισθηματικά, ερωτικά δημιουργικά, καταξιωμένα; Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, ταπεινώς φρονούμε ότι υπαγορεύεται «εκ του πονηρού».»

    Γιατί στα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχε αυτή η συνεχής ενασχόληση όλων με τα σεξουαλικά θέματα. Τα παιδιά μέσω της Τηλεόρασης και του Ίντερνετ είναι πολυ περισσότερο ευάλωτα στο σεξ , στο εμπορευματοποιημένο σεξ, δε θεωρείτε καλύτερο να υπάρχει μια σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα πλαίσια του σχολείου;

    «γνωρίζουμε ότι το δημιουργούμενο άγχος από την πρώοιμη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μπορεί να μεταλλαχθεί σε δυνατή περιέργεια. Έτσι υπάρχουν περιπτώσεις μικρών αγοριών που επίμονα και φυσικά άκαιρα δοκιμάζουν τις σεξουαλικές τους επιδόσεις με τις μικρές συμμαθήτριες η και μεγαλυτερές τους με αποτέλεσμα να αυξάνει το άγχος η η αγωνία λόγω της απειρίας και των επικειμένων αποτυχιών η παρενεργειών στο σεξ»

    Από που το γνωρίζετε; Εννοώ έχουν γίνει έρευνες;

    Συμφωνώ ότι ίσως ο Ασκητής και ο καθε Ασκητής να μην είναι κατάλληλος εκπαιδευτής, αλλά το μάθημα θεωρώ πρέπει να εισαχθεί στο ημερήσιο πρόγραμμα των σχολείων κι αν όχι στη α η β τάξη στην ε και στ ΄σίγουρα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s